Հարցերի Դեպքում
info@nurhotel.am
Մեր Պատմությունը

Նուռ Հյուրանոցը Բացել  է իր Հյուրընկալ դռները հաճախորդների համար  2018 թվականից :Ստեղծման օրից ի վեր Նուռ Հյուրանոցը ունեցել է 2000 ից ավել Հյուրեր,որոնք իրենց հանգիստը  վստահել են Մեզ` հաշվի առնելով Նուռ Հյուրանոցի  սպասարկումը և հաճելի մթնոլորտը:

Ինչ Ենք Մենք Առաջարկում

Որակյալ Սպասարկում

Ծառայությունների որակը հյուրընկալության ոլորտում դառնում է կայուն մրցակցային առավելություն ստանալու և հաճախորդների վստահության բարձր մրցակցային շուկայում հաճախորդների վստահության կարևորագույն գործոններից մեկը, ուստի ծառայությունների որակը հյուրընկալության արդյունաբերությանը մեծ հնարավորություն է տալիս կազմակերպությունների համար ստեղծել մրցակցային տարբերակում:

Ընկերական անձնակազմ

Երջանիկ հաճախորդները հավատարիմ հաճախորդներ են: Մեզ համար ոչ միայն կարևոր է աստղային ծառայություններ մատուցելը, այլև հիանալի ապրանքներ:

Հաճախորդների բավարարվածության ամենակարևոր հայեցակարգը ամբողջ աշխարհում ընդունված է տևողության անճշտության տեսությունը: Այս տեսությունը ներկայացրեց Օլիվերը, նա ասաց, որ բավարարվածության փուլը կանխատեսված և ենթադրյալ կատարողականի տարբերակման արդյունք է:

Հաճախորդների գոհունակություն

Հաճախորդի գոհունակությունը հոգեբանական հասկացություն է, որը ներառում է բարեկեցության և հաճույքի զգացում, որը բխում է այն բանից, թե ինչն է հույսը կապում և ակնկալում գրավիչ արտադրանքից և (կամ) ծառայությունից: Հաճախորդի գոհունակության սահմանումը հիմնված է ակնկալիքների հաստատման տեսակետի վրա:

Ամրագրիր Քո Համարը Հենց հիմա

Ամրագրիր Քո Համարը Հենց Հիմա և Սկսիր Հիանալի Զգացողություններով լի Ճամփորդությունդ Նուռ Հոթելի Հետ

Ամրագրում