Նուռ Հյուրանոցը Բացել է իր Հյուրընկալ դռները հաճախորդների համար 2018 թվականից :Ստեղծման օրից ի վեր Նուռ Հյուրանոցը ունեցել է 2000 ից ավել Հյուրեր,որոնք իրենց հանգիստը վստահել են Մեզ` հաշվի առնելով Նուռ Հյուրանոցի սպասարկումը և հաճելի մթնոլորտը:
Որակյալ Սպասարկում
Ծառայությունների որակը հյուրընկալության ոլորտում դառնում է կայուն մրցակցային առավելություն ստանալու և հաճախորդների վստահության բարձր մրցակցային շուկայում հաճախորդների վստահության կարևորագույն գործոններից մեկը, ուստի ծառայությունների որակը հյուրընկալության արդյունաբերությանը մեծ հնարավորություն է տալիս կազմակերպությունների համար ստեղծել մրցակցային տարբերակում:
Ընկերական անձնակազմ
Երջանիկ հաճախորդները հավատարիմ հաճախորդներ են: Մեզ համար ոչ միայն կարևոր է աստղային ծառայություններ մատուցելը, այլև հիանալի ապրանքներ:
Հաճախորդների բավարարվածության ամենակարևոր հայեցակարգը ամբողջ աշխարհում ընդունված է տևողության անճշտության տեսությունը: Այս տեսությունը ներկայացրեց Օլիվերը, նա ասաց, որ բավարարվածության փուլը կանխատեսված և ենթադրյալ կատարողականի տարբերակման արդյունք է:
Հաճախորդների գոհունակություն
Հաճախորդի գոհունակությունը հոգեբանական հասկացություն է, որը ներառում է բարեկեցության և հաճույքի զգացում, որը բխում է այն բանից, թե ինչն է հույսը կապում և ակնկալում գրավիչ արտադրանքից և (կամ) ծառայությունից: Հաճախորդի գոհունակության սահմանումը հիմնված է ակնկալիքների հաստատման տեսակետի վրա:
Ամրագրիր Քո Համարը Հենց հիմա
Ամրագրիր Քո Համարը Հենց Հիմա և Սկսիր Հիանալի Զգացողություններով լի Ճամփորդությունդ Նուռ Հոթելի Հետ
Ամրագրում